ייעוץ וליווי משפטי

רכישת נכסים להשקעה בארץ ובגיאורגיה מבצעים רק עם קבוצת מילניום!

* רכישת דירות וקרקעות, נכסים פרטיים ומסחריים במחירים תחרותיים, בארץ ובאזורים נבחרים בגאורגיה.

* בקבוצת מילניום עובדים אנשי המקצוע הטובים ביותר בשוק שמספקים ליווי וייעוץ מלא בכל האספקטים השונים לטובת השקעה משתלמת ומוצלחת.

* תהליך יסודי עם מיפוי אסטרטגי קפדני – החל מהבנת המטרות שלכם והרקע שהתחלתם איתו, עד לבחינת הצעות שונות וחתימה על הסכם.

* שירות ניהול נכסים כולל השכרה –לאחר ביצוע ההשקעה בארץ או בחו"ל ובגיאורגיה בפרט, קבוצת מילניום תספק לכם שירות של ניהול נכסים הכולל את השכרת הנכס.

* שקיפות וזמינות 24/7 –  בזכות העדכונים הקבועים של החברה והזמינות בווטסאפ ובמייל, אתם תרגישו רגועים ושלווים לכל אורך הדרך, ותדעו כל פרט קטן עד לחתימה על העסקה.


עולם ההשקעות ועולם הנדל"ן הם שני עולמות רחבים שרבים היו רוצים להיכנס אליהם ורק מעטים עושים זאת. לחלק יש את המחסום הכלכלי ולחלק אין מספיק ידע בתחום. בתחום זה במיוחד, ידע שווה כוח, ככל שלאדם יהיה יותר ידע, כך ההשקעה שהוא יעשה תהיה משתלמת יותר ועם כמה שפחות סיכונים.

קבוצת מילניום הבינה את הסיטואציה וזאת הסיבה שהיא החליטה לספק שירות ייעוץ וליווי בתחום הנדל"ן. כך, שכל משקיע שרוצה להיכנס לתחום, יוכל לבצע את ההשקעה הראשונה שלו ללא פחד, מחסום או חוסר ידע.

קבוצת מילניום תהיה איתכם מתחילת הדרך כאשר תסביר על שוק הנדל"ן ותחשוף אתכם לשוק ההשקעות בארץ ובגיאורגיה, לאחר מכן תוכלו לשקול ביחד את החלופות האפשריות וברגע שתהיו מוכנים, החברה תסייע לכם לצאת לדרך עם ההשקעה הראשונה שלכם.

לאורך השנים, הקבוצה אספה סביבה אנשי מקצוע מומחים ומיוחדים בתחומם כך שאתם תקבלו את מלוא הערך שתוכלו להפיק מייעוץ וליווי בתחום הנדל"ן. כל זה למען תהליך בריא יותר, עם כמה שפחות סיכונים, למען השקעה משתלמת, הכנסה פאסיבית והתקדמות לעבר החופש הכלכלי המיוחל.

נשמע טוב מדי כדי להיות אמיתי?
קבוצת מילניום תשמח לספק את כל הפרטים על ייעוץ וליווי בתחום הנדל"ן!

השאירו פרטים למידע נוסף

אז איך זה עובד?

אם ברצונכם להתחיל להשקיע וליהנות מעליית ערך ומתשואה שנתית משתלמת, פנו אל קבוצת מילניום והיא תייעץ ותלווה אתכם בתחום השקעות הנדל"ן.

החברה תכיר לכם את השוק, את היתרונות, החסרונות ותציג לכם את התמונה המלאה תוך התחשבות במצב הכלכלי שלכם ובאפשרויות השונות הקיימות בשוק.

לאחר מכן, החברה תמשיך את התהליך ותבחן הצעות שונות ביחד איתכם ותבדוק האם ההצעות מתאימות לכם והאם הן ישרתו את המטרות שלכם בדרך המיטבית ביותר.

כאשר הקבוצה תמצא עסקה משתלמת וריאלית, התהליך ימשיך לשלב חתימת ההסכם, תוך כדי שקבוצת מילניום תדאג לכל התהליך ולכל אנשי המקצוע הרלוונטיים.

מה נשאר לכם לעשות?
לבוא בראש פתוח, להתייעץ, ללמוד ולעשות את הצעד הראשון שלכם לעבר השקעה מוצלחת בארץ או בגיאורגיה.

שאלות ותשובות

בוודאי. יעוץ וליווי בתחום הנדל"ן מתאים לכל אדם באשר הוא, לא משנה אם יש לו ידע בסיסי או מתקדם בשוק הנדל"ן. כל עוד אתה רוצה ללמוד, להבין ולהתחיל להיכנס לתחום ולבצע השקעות – שירות הליווי מתאים לך.

רוב אנשים שפונים אל קבוצת מילניום, פונים כאשר יש בהם את הרצון להשקיע ולבצע את דריסת הרגל הראשונה בתחום, אך הם לא מבינים את השוק או את התנאים לביצוע העסקה הראשונה. כך, באמצעות השירות הייחודי שהקבוצה יצרה, תוכלו להיחשף לתחום ההשקעות ושוק הנדל"ן בארץ ובגיאורגיה ולהכיר אותו. החברה תלווה אתכם כל הדרך יד ביד עד לחתימת ההסכם על ההשקעה הראשונה שלכ

קבוצת מילניום הוקמה כדי לתת את המענה לכל אותם האנשים שרוצים לבצע את ההשקעה, אך הם לא יודעים מאיפה להתחיל. באמצעות הקשרים שהקבוצה יצרה, הידע והניסיון שצברה לאורך השנים, יש לה את הכלים לעזור וללוות כל משקיע מתחילת הדרך ועד סופה. כל השירות מתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בשוק, תוך שמירה על ערכים כמו אמינות, איכות, שקיפות וזמינות מלאה.

עוד לא השתכנעתם?
קבוצת מילניום כאן בשבילכם, צרו קשר!

דילוג לתוכן